شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

تلگرام

بیایید لحظه ای در مورد تلگرام صحبت کنیم ، 

در نگاه اول ، تلگرام فقط برنامه چت دیگری است که دارای پیام ها ، تماس ها و چت های زودگذر است. تلگرام در آمریکای شمالی به طور گسترده ای شناخته شده نیست ، اما یک برنامه پیام رسان برجسته در روسیه و ایران است (اگرچه در آنجا ممنوع است) و در برزیل بسیار محبوب است. تلگرام ماهانه 400 میلیون کاربر دارد و این تعداد در حال افزایش است! به همین دلیل شما میتوانید خرید ممبر واقعی تلگرام ممبروان را در برنامه خود داشته باشید.


علاقه مندان به ارزهای رمزپایه در ایالات متحده و کانادا ممکن است به لطف اشتیاق پیشنهادات اولیه سکه (ICO) ، که در آن شرکت کنندگان تصمیم گرفتند از تلگرام برای برقراری ارتباط با سایر خریداران بالقوه رمز استفاده کنند ، از این برنامه آگاهی داشته باشند.




چرا ما در مورد تلگرام صحبت می کنیم؟

از این گذشته ، برنامه های پیام رسانی بی شماری در بازار اشباع شده وجود دارد. Whatsapp و WeChat به ترتیب در اروپا و آسیا پیشتاز هستند ، بنابراین غول های دیگر کدام رقبا هستند؟


تلگرام به دلیل تمرکز جدی بر حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری پایان به پایان ، مورد جالبی است که مقامات روسی با چنین شرایط سختی روبرو هستند.


از همه مهمتر ، تلگرام مستقل است - به Google یا Facebook وابسته نیست. شایعات سال گذشته مبنی بر اینکه فیس بوک خانواده برنامه های خود را در یک برنامه فوق پیام رسان ادغام کرده است ، نشان می دهد که حریم خصوصی یک نقطه مهم برای فیس بوک است. افراد بیشتری را پیدا خواهید کرد که شروع به جستجوی گزینه دیگری برای برنامه پیام رسان خود می کنند. شما همچنین میتوانید از خرید ممبر فیک تلگرام مای ممبر استفاده کنید.


بسیاری از آنها در تلگرام لند فرود می آیند. و شما باید از قبل آنجا باشید که این اتفاق می افتد. ممکن است بازاریابی در تلگرام برای کانادا / ایالات متحده جدید باشد ، اما برای بازارهایی که برنامه قبلاً در آن مستقر شده است خبری نیست.


تلگرام ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است که می تواند شما را مستقیماً به مخاطب وصل کند - بدون هیچ گونه حواس پرتی و هزینه ای.


تلگرام و توابع اصلی آن

تلگرام بهترین برنامه پیام رسانی برای تماس 1-1 است. می توانید پیام ها را مستقیماً به مخاطبین خود ارسال کنید ، فایل ها را ضمیمه کنید ، عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارید ، از جمله فیلم های کوتاه و کلیپ های صوتی که می توانید مستقیماً از داخل برنامه ضبط کنید. فضای ذخیره سازی ابری ، عملکردهای پوشه و پشتیبانی از دسک تاپ وجود دارد.


چت های منظم و چت های مخفی وجود دارد. شما می توانید با هر یک از مخاطبین خود شروع کنید ، اما Secret Chats یک کار موقت اختیاری را نیز فراهم می کند. می توانید یک تایمر خود تخریب تنظیم کنید که هر پیام را پس از باز کردن حذف کند. تایمر انعطاف پذیر است و از 1 تا 30 ثانیه ، 1 دقیقه ، 1 ساعت ، 1 روز یا 1 هفته ارائه می شود. گپ های مخفی با ابر همگام سازی نمی شوند ، بنابراین فقط در دستگاهی که روی آنها تنظیم کرده اید در دسترس هستند. علاوه بر این ، گپ های مخفی از انتقال پیام پشتیبانی نمی کنند!


اما جدا از عملکرد سرگرم کننده چت مخفی ، بخش عمده ای از تلگرام گروه ها و کانال های آن هستند. آنها همان مواردی هستند که برای بازاریابی باید بیشتر به آنها توجه کنید! از آنجا که تلگرام بدون تبلیغات است و همیشه خواهد بود ، ارسال ارگانیک در تلگرام تنها راه جذب مخاطب شما است ، اگرچه روش های پرداختی متعددی برای ایجاد این وجود دارد.


تلگرام ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است که می تواند شما را مستقیماً به مخاطب وصل کند - بدون هیچ گونه حواس پرتی و هزینه ای. همانگونه که باربری آنلاین بارسی نیز از آن استفاده میکند.


گروه ها و کانال های تلگرامی

پست های وبلاگ در مورد تلگرام در وب ظاهر شده است ، برخی از آنها در مورد بازاریابی تلگرام صحبت می کنند. با این حال ، بسیاری از آنها نتوانند تفاوت اساسی بین گروه های تلگرام و کانال های تلگرام را برطرف کنند.


گروه های تلگرامی اساساً چت های گروهی هستند که در آن هر شرکت کننده می تواند برای گروه پیام ارسال کند. این گروه ها می توانند دولتی یا خصوصی باشند ، مجری های متعددی با سطح مختلف امتیازات دارند و می توانند رشد کنند و به 200000 شرکت کننده برسند. این یک جامعه بزرگ وجود دارد! بیشتر بخوانید درباره عملکردهای گروه مستقیماً از منبع. 


کانال های تلگرام ابزارهای ارتباطی پخش و یک طرفه هستند. کانال های تلگرام عمومی هستند و هیچ محدودیتی در تعداد مشترکان ندارند. برخی از محبوب ترین کانال های تلگرام در سراسر جهان میلیون ها و میلیون ها دنبال کننده دارند. این آمار در مورد محبوب ترین کانال های انگلیسی زبان نیز صدق می کند.


گروه ها و کانال های تلگرامی هر کدام دارای هدفی ارزشمند هستند ، اما ابزارهای متمایزی هستند که می توانند برای رسیدن به اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به علاوه ، ربات های متنوعی که هرکسی می تواند ایجاد کند مدیریت کانال ها و گروه ها را آسان می کند. رباتها ممکن است به برنامه ریزی ارسال ، تعدیل گپ گروهی ، ایجاد برچسب و موارد دیگر کمک کنند.

بازاریابی با تلگرام

پس چرا با یک کانال ارتباطی دیگر زحمت می کشیم؟ آیا بازاریابی تلگرام ارزش دارد؟

به اهداف ارتباطی مخاطبان خود بیندیشید. 

آیا می خواهید یک خبرخوان ایجاد کنید تا برای مشتریان خود پخش شود (این ایمیل نیست)؟

آیا می خواهید به سرعت به روزرسانی های حساس به زمان را برای شبکه خود دریافت کنید؟

شروع یک مکالمه منظم و بدون مانع یا جمع آوری داده ها ، مانند فیس بوک؟

آیا قصد دارید یک منبع غنی از محتوا با داستانهای جذاب در قالب جدیدی که قبلاً انجام نشده است ، ایجاد کنید؟

تلگرام ابزاری عالی برای همه موارد فوق است.


گپ های گروهی تلگرام برای جلب نظر مشتریان شما بسیار عالی است ، به آنها بستری می دهد تا مستقیماً به شما دسترسی پیدا کنند و س askالات خود را بپرسند. در صورت سازماندهی صحیح ، گپ های گروهی ممکن است به عنوان انجمن های محلی عمل کنند که کاربران به یکدیگر کمک می کنند و حداقل مشارکت شما در این زمینه است.


کانال های تلگرامی فرصت های عالی برای داستان پردازی هستند. شما می توانید داستان ایجاد کنید ، پایگاه داده بسازید ، محصولات را به نمایش بگذارید ، توصیفات مشتری را به اشتراک بگذارید و موارد دیگر. برخی از کانال ها روزانه چندین بار به روزرسانی می کنند ، در حالی که دیگران روی کلیپ های طولانی در هفته یا حتی نیم هفته تمرکز می کنند. همه چیز در مورد یافتن ریتم مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.


گروه ها و کانال های تلگرامی هر کدام دارای هدفی ارزشمند هستند ، اما ابزارهای متمایزی هستند که می توانند برای رسیدن به اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.


ویژگی بزرگ تلگرام

ویژگی اصلی بازاریابی تلگرام 100٪ رسیدن به مخاطبان است. درست است ، شما من را شنیدید. وقتی صحبت از کانال ها می شود ، هر پست برای هر مشترک قابل مشاهده است. هر یک. متصل نیست یکی درصورتی که مشترک اعلان ها را نادیده بگیرد ، از هر پست به آنها اطلاع داده می شود. درباره تحویل محتوا صحبت کنید! (البته اینکه آنها بخوانند پست را بخوانند یا نه ، داستان دیگری است)


در مورد انتخاب بین کانال یا گروه تلگرام ، در مورد اهداف خود بسیار دقیق باشید. عاقلانه انتخاب کنید ، و تصمیم گیری با ساختن مخاطب دقیق و ایجاد محتوای قدرتمند نتیجه خواهد داد. شما به عنوان یک بازاریاب باتجربه ، بهتر می دانید که چگونه مخاطبان خود را درگیر خود کنید و آنها را مجبور به بلعیدن ذره ذره محتوایی کنید که تولید می کنید.


سرانجام...

با وجود تعداد بیشتری از افراد که به دنبال گزینه هایی برای ابزارهای چت و اجتماعی هستند که فیس بوک بر آنها تسلط دارد ، امثال تلگرام رشد و محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.


بازاریاب ها ناگزیر به دنبال مصرف کننده می روند و تلگرام یکی از اولین افراد در این مسابقه است - زودتر درگیر ماجرا می شوید تا سود خود را بگیرید. در نظر بگیرید که در اوایل سال پیش در تلگرام در آمریکای شمالی پذیرفته شده اید و قبل از هر کس دیگری برندهای خود را دنبال کنید. رقبای شما به هر حال دیر یا زود روی کارت می پرند.


آیا دوست دارید در مورد استفاده از تلگرام به عنوان یک فرد و به عنوان یک کسب و کار بیشتر بدانید؟ با ما در میان بگذارید و با ما باشید