شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

تغییر الگوریتم اینستاگرام

آدام موسری، رئیس پلتفرم، چهارشنبه اعلام کرد اینستاگرام در حال تغییر الگوریتم خود برای تبلیغ محتوای اصلی است. موسری گفت که این تغییر بر "ایده اصالت" متمرکز است. چیزی که موسری نگفته است این است که این تغییر همچنین بر این متمرکز است که مردم از آپلود TikToks در reels اینستاگرام خودداری کنند، که باید مدیران اینستاگرام را بی‌پایان آزار دهد.


یکی از سخنگویان اینستاگرام به TechCrunch گفت که الگوریتم رتبه‌بندی آن اکنون محتوای اصلی را در مکان‌هایی مانند برگه‌های Reels و Feed به محتوای ارسال‌شده مجدد اولویت می‌دهد. اساساً برای دیدن کمتر از لوگوی TikTok آماده شوید.


موسری گفت: "اگر چیزی را از ابتدا ایجاد کنید، باید اعتبار بیشتری نسبت به اشتراک گذاری مجدد چیزی که از شخص دیگری پیدا کرده اید به دست آورید." محتوا."


به گفته TechCrunch، الگوریتم همچنین ظاهر شدن مجدد حلقه‌ها و پست‌هایی که قبلاً در برنامه به اشتراک گذاشته شده‌اند را متوقف می‌کند، بنابراین شما چیزهای مشابه را بارها و بارها نخواهید دید. محتوای بازنشر شده کمتر به سایر کاربران توصیه می‌شود و حساب‌هایی که محتوا را بازنشر می‌کنند نیز کمتر توصیه می‌شوند. موسری در یک توییت بعدی گفت که اینستاگرام قبلاً این کار را انجام داده است، اما بیشتر به آن متمایل شده است تا "تجمیع کنندگان" را بیش از حد ارزش گذاری نکند.



این چگونه کار خواهد کرد؟ موسری گفت که این شرکت «نمی‌تواند با اطمینان بداند». او گفت که این برنامه «طبقه‌بندی‌هایی» می‌سازد تا پیش‌بینی کند که چقدر احتمال دارد محتوا اصلی باشد، با توجه به عواملی مانند افرادی که در ویدیو حضور دارند و اینکه آیا قبلاً آن را دیده‌اند، «اما نمی‌دانند».


این خبر پس از آزمایش اینستاگرام برای حذف تب "اخیرا" از صفحه هشتگ منتشر شد، که به گفته این شرکت برای کمک به کاربران برای ارتباط با "محتوای جالب تر و مرتبط تر" است. کاربران درگیر در آزمایش اکنون فقط دو تب را می بینند: Top، جایی که محبوب ترین محتوا نمایش داده می شود، و Reels، جایی که ویدیوها را می بینید.

منبع:

مدیوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.