شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

حذف فالوور فیک اینستاگرام

 روش های تضمینی حذف فالوور فیک اینستاگرام

داشتن فالوور فیک همیشه یکی از نقاط ضعف برای پیج های اینستاگرامی محسوب می شود. وقتی یک پیج دارای فالوور فیک باشد، کاربران آن پیج نیز از این موضوع ناخوشایند می شوند و اعتماد خود را از دست می دهد.

موضوع فالوور فیک برای اینستاگرام نیز چندان بی ایراد و بدون مشکل نیست. خرید فالوور فیک یک فعالیت اسپم محسوب می شود که اینستاگرام با فهمیدن این موضوع پیج تان را بلاک می کند.

شاید تاکنون فالوور فیک خریداری کرده باشید و اکنون می خواهید تا روش های حذف فالوور فیک را یاد بگیرید. ما می خواهیم در این مقاله شما را با نکات مربوط به حذف فالوور فیک آشنا کنیم. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

فالوور فیک چیست؟

بهتر است بدانید که فالوورها انواع مختلفی مانند فالوور واقعی، فالوور فیک، فالوور پاپ آپ، فالوور روح، فالوور هدفمند و ... دارد. فالوور فیک به فالوورهایی می گویند که هیچ فردی بر آن پیج نظارتی نداشته باشد.

به عبارت دیگر می توان فالوورهای فیک را ربات هایی محسوب کرد که در اینستاگرام پیج دارند. این فالوورها هیچگونه تعاملی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن، بازدید کردن و ... ندارند و صرفا برای بالا بردن تعداد فالوور استفاده می شوند.

بسیاری از افراد فکر می کنند که فالوور فیک و فالوور روح یک نوع هستند و دقیقا مانند هم می باشند اما اینطور نیست. فالوور روح پیج های واقعی هستند اما هیچگونه تعاملی با پیج شما ندارند.

اما فالوور فیک هیچگونه پیج واقعی ندارند. اما فالوور روح و فالوور فیک هردو بی اثر هستند و هیچ فایده ای جزء بالا بردن تعداد فالوور ندارند. به همین دلیل بعضی افراد این دو فالوور را یکسان می دانند. پس بهترین روش خرید فالوور واقعی میباشد.

معایب خرید فالوور فیک برای پیج چیست؟

فالوور فیک یکی از عامل های خطرساز برای کسب و کار است. بهتر است بدانید که در بسیاری از مواقع رقیبان بخاطر شکست دادن شما اقدام به خرید فالووور فیک برای پیج شما می کنند و این می تواند کسب و کار شما را خراب کند.

شناسایی فالوور فیک توسط الگوریتم

یکی از مهم ترین خطرات این فالوور برای پیج، شناسایی شدن آن توسط الگوریتم های اینستاگرام است. اینستاگرام همیشه دارای الگوریتم هایی بوده است تا بتواند نظم این شبکه اجتماعی را حفظ کند و با خاطیان برخورد داشته باشد.

اگر فالوورهای فیک شما توسط این الگوریتم ها شناسایی شوند اتفاقاتی مانند اکشن بلاک و یا شادو بن برای شما اتفاق می افتد. اگر این اتفاقات رخ دهد کاربران واقعی پیج شما اعتماد خودشان را از دست می دهند و پیج شما رسما نابود می شود.

متوجه شدن فالوورهای واقعی تان از داشتن فالوور فیک

دومین عیب خرید فالوور این است که فالووران واقعی پیج شما بالاخره متوجه خرید فالوور فیک توسط شما می شوند. شاید برایتان سوال باشد که چگونه کاربران می توانند متوجه خرید فالوور فیک شوند؟

برای جواب به این سوال باید بگوییم که فالوور فیک هیچ تعاملی با پیج ندارد و اینگونه کاربران متوجه فرق بیش از حد بین تعداد فالوور و تعداد لایک و یا تعداد ویو می شوند و اعتماد خود نسبت به شما را به کلی از دست می دهند.

مزایای حذف فالوور فیک اینستاگرام

در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با مزیت های حذف فالوور فیک آشنا کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله همراه ما باشید زیرا در بخش بعدی اطلاعات مهمی را دریافت خواهید کرد.

بالا رفتن میزان تعامل کاربران با پیج

وقتی شما فالوورهای فیک پیج خود را حذف کنید باعث می شود تا پیج های غیرفعال آن بطور کلی پاک شوند و تنها فالوورانی در پیج باقی بمانند که می توانند با پیج تعامل برقرار کنند. اینگونه میزان تعامل کاربران با پیج شما بالا می رود و راه ورود شما به اکسپلور نیز هموارتر خواهد شد.

جذب فالوور واقعی و رشد سریع پیج

دومین مزیت حذف فالوور فیک جذب فالوور واقعی و رشد سریع پیج است. وقتی که شما فالوور فیک پیج خود را پاک کنید اینستاگرام متوجه خالص بودن و باکیفیت بودن فالوورهای پیج شما می شود و این باعث می شود تا اینستاگرام برای شما ارزش خاصی قائل شود.

همچنین وقتی شما فالوورهای فیک پیج خود را پاک می کنید باعث می شود تا احتمال ورود محتوای شما به اکسپلور زیاد شود. اگر محتوای شما به اکسپلور برود در معرض دید افراد زیادی قرار می گیرد و شما از این طریق فالوورهای زیادی بدست می آورید.



آسان ترین روش های حذف فالوور فیک اینستاگرام

حذف فالوور فیک را می توانید به سه روش انجام دهید. اولین روش حذف دستی فالوور فیک اینستاگرام است که در ادامه آموزش انجام این کار را خواهید دید. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

روش اول حذف فالوور فیک

برای حذف دستی فالوور فیک از پیج اینستاگرام ابتدا باید وارد اینستاگرام شوید و به قسمت پروفایل پیج خود مراجعه کنید. در این بخش باید روی عبارت followers کلیک کنید تا لیست فالوورهای خود را ببینید.

پس از وارد شدن به لیست فالوورهایتان می توانید با شناسایی فالوور فیک آنها را حذف کنید. برای حذف کردن فالوور فیک باید دکمه remove که در مقابل نام آنها قرار دارد را لمس کنید. البته ناگفته نماند که در ادامه این مقاله با راه های تشخیص فالوور فیک به خوبی آشنا می شوید.

روش دوم حذف فالوور فیک

روش دوم حذف فالوور فیک به استفاده از برنامه های حذف فالوور فیک مربوط می شود. در این بخش اپلیکیشنی به شما معرفی می شود که می توانید به راحتی فالوورهای فیک را پاک کنید.

 در این بخش دو برنامه قدرتمند و کاربردی برای اندروید و IOS به شما معرفی می شود که می توانید به راحتی آنها را از اپلیکیشن هایی مانند گوگل پلی و یا app store دانلود کنید. با ما همراه باشید تا با این برنامه ها بخوبی آشنا شوید.

برنامه حذف فالوور فیک اینستاگرام برای اندروید

برنامه Profile Chief Insta Insights برای حذف فالوور های فیک اینستاگرام ساخته شده است. این برنامه یکی از بهترین و قوی ترین برنامه هایی است که شما می توانید برای حذف فالوورهای فیک نصب کنید.

با این برنامه می توانید نوع فالوورهای خود را بدانید و هرکدام را به دلخواه از لیست فالووینگ ها و یا فالوورهای خود پاک کنید. بهتر است بدانید که برای استفاده از همه قابلیت های این برنامه باید هزینه ای را پرداخت کنید وگرنه شما به تعداد کمی از قابلیت های آن دسترسی خواهید داشت.

شاید برایتان مهم باشد که بدانید در صورت نپرداختن هزینه دقیقا می توانید از چه قابلیت هایی استفاده کنید. از قابلیت هایی مانند ارسال نوتیفیکیشن برای هر فالو و یا آنفالو، لینک کردن اپلیکیشن با چند اکانت، حذف فالوورها و یا فالووینگ ها برای پنجاه اکانت و ... می توانید بصورت رایگان استفاده کنید.

برنامه حذف فالوور فیک برای آیفون

برای گوشی هایی با سیستم عامل IOS نیز برنامه ای به نام followers plus وجود دارد. این برنامه به شما کمک می کند تا فالوورهای فیک خود را پیدا کنید و آنها را به راحتی پاک کنید.

با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعات جذاب ترین نیز بدست آورید. اطلاعاتی مانند کسانی که شما را بلاک کرده اند، کسانی که شما آنها را فالو دارید ولی آنها شما را فالو ندارند، فعال ترین و غیرفعال ترین فالوورهای شما و ... جزء اطلاعاتی هستند که شما می توانید با استفاده از این برنامه به آنها دسترسی داشته باشید.

این برنامه حذف فالوور اینستاگرام برای آیفون نیز پولی است و شما برا دسترسی داشتن به تمام قابلیت های آن باید هزینه ای بابت استفاده از برنامه بپردازید. البته بعضی از قابلیت ها را می توانید بصورت رایگان استفاده کنید.

سایت حذف فالوور فیک اینستاگرم

سایت هایی نیز در زمینه شناسایی و حذف فالوور فیک وجود دارند که شما می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از بهترین سایت های این زمینه، سایت ingramer است که مانند دو اپلیکیشن قبلی پولی می باشد.

این سایت قابلیت های زیادی دارد که با آنها آشنا خواهید شد. بعضی از مهم ترین قابلیت های این برنامه عبارتند از: نمایش میزان نرخ تعامل پیج، نمایش برترین محتوا از دیگاه کاربران، نمایش هشتگ های ترند و شناخته شده، نمایش زمان مناسب برای انتشار پست بر اساس زمان آنلاین بودن فالوورها و ... .

کلام آخر

در این مقاله شما با حذف فالوور فیک اینستاگرام، روش های حذف فالوور فیک، مزیت های حذف فالوور فیک و معایبت خرید فالوور فیک بخوبی آشنا شده اید. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد به سوالات شما پاسخ دهد. از اینکه با ما تا آخر این مقاله همراه بوده اید ممنونیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.