شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

آنچه باید قبل از خرید کاور خودرو بدانید

اگر می خواهید ماشین، بنز  یا بی ام و خود را تمیز نگه دارید و به بهترین شکل ظاهر شوند، ذخیره سازی مناسب تنها راه است. یکچادر بادوام وسیله نقلیه ضروری است، خواه ماشین خود را در گاراژ، اسکله یا راهرو نگهداری کنید. آنها به عنوان یک مانع کلیدی در برابر خاک، آوار، خراش، باران، نور خورشید و برف عمل می کنند. اما پیدا کردن چادر بنز یا بی ام و مناسب برای نیازهای شما می تواند مشکل باشد. این راهنمای خرید کاور خودرو تمام جزئیات لازم برای خرید روکش خودرو را با اطمینان توضیح می دهد.


روکش وسایل نقلیه داخلی یا خارجی
وقتی نوبت به انتخاب محل نگهداری ماشین شما می رسد، به راحتی می توان فهمید که چرا فضای داخلی امن ترین گزینه است. با این اوصاف، وسیله نقلیه گاراژی شما همچنان در معرض آسیب احتمالی ناشی از وسایل روزمره است که ممکن است هرگز به آن فکر نکرده باشید!


گاراژهای خانوادگی که بیش از یک وسیله نقلیه را در خود جای می‌دهند، خطر آسیب بیشتری دارند. فهرست بی‌پایانی از راه‌های احتمالی برای خراشیدگی یا فرورفتگی خودرو در اثر ضربه‌های تصادفی در، تماس با فلز روی لباس و حتی اسباب‌بازی‌ها وجود دارد. روکش های داخلی به شما آرامش خاطر را می دهد تا بدانید وسیله نقلیه شما از محافظت اضافی مورد نیاز شما برخوردار است.


اگرچه بیشتر روکش‌های خودروی داخلی را می‌توان هم در داخل و هم در خارج از آن استفاده کرد، اما نمی‌توانند در برابر فضای باز طولانی مقاومت کنند. وسایل نقلیه ای که در فضای باز نگهداری می شوند نیاز به یک پوشش مخصوص سنگین طراحی شده دارند که بتواند تنبیه دائمی را در هر شرایط آب و هوایی بدون خراب شدن تحمل کند. یکی از برجسته ترین ویژگی هایی که باید در نظر داشت مقاومت در برابر آب است. از آنجایی که سطح مقاومت بسته به کیفیت متمایل به نوسان است، مطمئن شوید که مراقب ویژگی های مواد پوششی باشید.



هنگام ذخیره سازی در فضای باز، باد می تواند مشکل ساز باشد. نه تنها کاور شما می تواند از وسیله نقلیه شما منفجر شود، بلکه می تواند به دلیل اصطکاک روی کاور که به سرعت حرکت می کند باعث آسیب رنگ شود. مطمئن شوید که پوشش شما دارای بند، بند سگک یا نوار چسب است تا آن را در جای خود نگه دارید.


اگر مطمئن نیستید که باید یک روکش خودرو برای داخل یا خارج از منزل انتخاب کنید، بهترین گزینه این است که برای استفاده در فضای باز رتبه بندی شده است. سپس این قابلیت را دارید که ماشین خود را با خیال راحت در هر کجا که می خواهید ذخیره کنید.


چند وقت یکبار باید از روکش ماشینم استفاده کنم؟
برای حفظ بهترین حالت وسیله نقلیه خود، توصیه می کنیم هر زمان که خودروی شما در حال استفاده نیست از روکش خودرو خود استفاده کنید. این به همان اندازه برای وسایل نقلیه استفاده روزمره و قطعات کلکسیون قدیمی تر کاربرد دارد. کلیشه "ایمن تر از متاسفم" در اینجا اعمال می شود! شاید پایان دنیا نباشد اگر فراموش کنید پوشش خود را بپوشید، اما هرگز نمی دانید چه اتفاقی ممکن است بیفتد. یک نکته عالی برای وسایل نقلیه استفاده روزمره، داشتن یک روکش سبک وزن است، بنابراین به راحتی می توانید آن را بپوشانید و درآورید.


برای بهترین محافظت، ماشین خود را قبل از پوشاندن مجدد گردگیری کنید یا بشویید. این از گیر افتادن کثیفی در زیر پوشش و قرار گرفتن روی رنگ شما جلوگیری می کند. اگر لایه ای از خاک بین کاور و وسیله نقلیه شما وجود داشته باشد، هنگام جابجایی روکش مانند کاغذ سنباده عمل می کند و به طور بالقوه باعث خراش رنگ می شود. همچنین، قبل از پوشش، از خشک بودن ماشین خود اطمینان حاصل کنید تا از رطوبت به دام افتاده و ایجاد زنگ زدگی جلوگیری شود.


Contour Fit در مقابل کاورهای سفارشی Fit Vehicle
روکش های کانتور فیت ارزان تر از روکش های سفارشی خودرو هستند و اغلب به همان خوبی عمل می کنند. با این حال، اگر یک وسیله نقلیه قدیمی یا نسخه ویژه دارید، ممکن است بخواهید روی یک کاور سفارشی سرمایه‌گذاری کنید تا مناسب آن را به دست آورید.


بزرگترین تفاوت بین پوشش های سفارشی و کانتور در دسترس بودن ویژگی های خاص و قیمت آن است. بر خلاف روکش های کانتور فیت، روکش های سفارشی خودرو معمولاً شامل جیب های آینه و آنتن می شوند. اگرچه روکش های سفارشی تناسب محکم تری را ارائه می دهند، اما هزینه و زمان تحویل طولانی تری 2 تا 4 هفته دارد. کاورهای سفارشی همچنین فاقد خط مشی بازگشت انعطاف پذیر هستند، که اگر تصادفاً اندازه اشتباه را سفارش دهید می تواند باعث تاسف باشد.


با روکش های متناسب با کانتور، یک تناسب جهانی دریافت می کنید که همان مقدار محافظت را برای کسری از قیمت فراهم می کند. روکش های کانتور نیز به آسانی در دسترس هستند و ظرف 1 تا 2 روز کاری ارسال می شوند تا وسیله نقلیه شما بتواند در صورت نیاز از محافظت مورد نیاز خود برخوردار شود.

کانتور در مقابل پوشش‌های مناسب خودروی سفارشی
تنفس یا ضد آب
چرا پوشش تنفسی یا "مقاوم در برابر آب" را به جای پوشش "ضد آب" انتخاب کنید؟ یک پوشش کاملا ضد آب اجازه عبور رطوبت را از پوشش نمی دهد. این ممکن است عالی به نظر برسد، اما همچنین رطوبت را در داخل به دام می اندازد که می تواند منجر به خوردگی، کپک و تشکیل کپک شود. اینها شاید قوی ترین تهدیدهای بی صدا هستند که می توانند رنگ ماشین شما را خراب کنند.


در مقابل، روکش‌های قابل تنفس خودرو اجازه می‌دهند که تراکم به سرعت تبخیر شود. این امر مدت زمانی را که وسیله نقلیه شما در معرض رطوبت قرار می گیرد کوتاه می کند که از خوردگی یا کپک زدگی جلوگیری می کند.

در مورد اهمیت روکش های تنفس پذیر خودرو بیشتر بدانید.

باران از یک پوشش مقاوم در برابر آب و تنفس خارج می شود.


محافظت در برابر اشعه فرا بنفش
آفتاب تند نه تنها می تواند به لایه بیرونی شفاف رنگ شما آسیب برساند، بلکه به داشبورد، اثاثه یا لوازم داخلی و موارد دیگر آسیب می رساند. همه پوشش‌ها تا حدودی از نور خورشید محافظت می‌کنند، اما همه محافظت‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند. به دنبال روکش هایی باشید که دارای مقاومت بالا در برابر نور خورشید و محو شدن هستند. این روکش‌های خودرو معمولاً از مواد بازتابنده ساخته شده‌اند و به خنک‌تر ماندن خودرو در داخل کمک می‌کنند و در عین حال از خودروی شما در برابر اشعه‌های شدید UV محافظت می‌کنند.


پوشش ماشین منعکس کننده گرما نیز یک گزینه عالی برای داشتن در تابستان است. این روکش ها معمولاً سبک وزن هستند و برای استفاده روزمره ایده آل هستند. کاور را در صندوق عقب خود نگه دارید و هنگامی که در دفتر هستید یا در حال خرید یک روزه هستید به راحتی آن را روی ماشین خود بکشید تا ماشین خود را تا زمان بازگشت خنک نگه دارید.


مقاومت در برابر خاک
دور نگه داشتن کثیفی، گرد و غبار و زباله از وسیله نقلیه شما، وظیفه اصلی هر پوشش داخلی یا خارجی است. در حالی که این ذرات ممکن است بی ضرر به نظر برسند، تجمع آنها می تواند مانند کاغذ سنباده عمل کند. آنها خراش های کوچکی را روی رنگ ماشین شما ایجاد می کنند که با گذشت زمان مشخص تر و قابل مشاهده تر می شوند.


با این اوصاف، تمیز نگه داشتن فضای داخلی پوشش نیز ضروری است. کثیفی از داخل کاور شما می تواند به وسیله نقلیه شما منتقل شود و همچنان تهدیدی برای رنگ گران قیمت شما باشد.


اندکی مراقبت خیلی به شما کمک می کند. نحوه تمیز کردن روکش خودرو را بیاموزید. در حالی که برای محافظت بهینه از آن استفاده نمی کنید، پوشش شما باید تا شده و در یک کیسه ذخیره سازی درپوش نگهداری شود.


ذخیره سازی پوشش خودرو
به احتمال زیاد، خودرو، کامیون یا SUV شما 24/7 تحت پوشش قرار نخواهند داشت. دور نگه داشتن پوشش خود از مواد شیمیایی خشن یا اجسام تیز باعث افزایش طول عمر و افزایش استفاده از پوشش شما می شود. کیسه‌های ذخیره‌سازی روکش خودرو ما گزینه‌های کاربردی هستند که به شما امکان می‌دهند کاور خود را در هر گوشه یا شکافی که دسترسی به آن آسان است در گاراژ خود نگهداری کنید.


پوشاندن و درآوردن کاور خودرو می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر یک کامیون بزرگ یا SUV دارید. دوست خود را بگیرید و یاد بگیرید که چگونه روکش خودرو خود را نصب و جدا کنید.


چگونه از وزش روکش خودرو در باد جلوگیری کنیم
اگر مرتباً با بادهای شدید مواجه می شوید، ممکن است بخواهید روی اقدامات امنیتی اضافی سرمایه گذاری کنید. همیشه پوششی را انتخاب کنید که دارای لبه های الاستیک و یک بند سگک باشد. این امر در برابر بادهای خفیف تا متوسط ​​محافظت می‌کند، به شرطی که روکش به درستی با خودروی شما مطابقت داشته باشد.


همچنین باید روی گیره های پوشش خودرو سرمایه گذاری کنید. ممکن است برای استفاده روزمره از روکش خودرو به اینها نیاز نداشته باشید، اما اگر طوفانی در پیش است، خوب است که آنها را در دسترس داشته باشید.


برای استفاده از گیره های کاور، گیره ها را به کاور پشت چرخ های جلو و جلوی چرخ های عقب وصل کنید. طناب بانجی را به یکی از گیره ها محکم کنید، آن را زیر وسیله نقلیه خود بکشید و سپس آن را به گیره سمت مخالف وصل کنید. دستورالعمل های دقیق تر در مورد استفاده از گیره های پوشش خودرو را مشاهده کنید.



انتخاب روکش خودرو مناسب
دانستن نحوه انتخاب روکش مناسب خودرو می تواند چالش برانگیز باشد. امیدواریم این راهنما نکات مفیدی را برای انتخاب صحیح برای شما ارائه کرده باشد. محافظت از وسیله نقلیه خود در برابر باران، برف، فضله پرندگان، خط و خش و هر چیز دیگری که در راه شما پرتاب می شود مهم است - و همچنین تصمیم در مورد پوشش اتومبیل شما نیز مهم است!


هنگام خرید جلد خود به این پنج مورد توجه کنید:

مقاومت آب
مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، خورشید و محو شدن
دوام
ویژگی ها (مانند جیب های آینه، حلقه های بسته، درزهای ایمن و غیره).
گارانتی و سیاست بازگشت



ما به صداقت، نوآوری و کیفیت می بالیم. ما در تلاش هستیم تا با شنیدن نظرات و پیشنهادات شما بهترین محصول را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. ما می دانیم که هرگز محصول کاملی وجود نخواهد داشت، اما امیدواریم با تحقیق و توسعه مستمر خود، نزدیک ترین چیز را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم.


ما طیف گسترده ای از روکش های خودرو را برای تقریباً هر مدل و سالی از خودروها، کامیون ها و شاسی بلندها داریم. سال ها تجربه ما به ما آموخته است که چگونه روکش های خودرو را با کیفیتی بی نظیر طراحی کنیم. به علاوه، ما پشت هر یک از محصولات آنها با ضمانت سازنده بین 2 تا 7 سال هستیم.


با مشاهده نمودار مقایسه مواد روکش خودرو ما درباره مجموعه های پوشش خودرو ما بیشتر بیاموزید. مواد ما را بر اساس ویژگی‌های کلیدی که در بالا شناسایی کردیم رتبه‌بندی شده‌اند تا به شما در انتخاب مواد مناسب برای ذخیره‌سازی کوتاه‌مدت و بلندمدت کمک کند.


منبع:

https://www.the-cover-store.com/blog/post/what-you-need-know-buying-car-cover

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.