شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

5 روشی که موزیک می تواند به شما در یادگیری زبان کمک کند

بی دلیل نیست که نواختن ساز اغلب جزو بهترین سرگرمی هایی است که زبان آموز می تواند داشته باشد. ثابت شده است که آموزش موسیقی در دوران کودکی دارای اثرات مثبتی است که برای تمام عمر باقی می‌ماند و یکی از این مزایا توانایی یادگیری سریعتر زبان حتی در بزرگسالی است. در حالی که هنوز کاملاً مطمئن نیست که این دو چیز چگونه به هم مرتبط هستند، شواهدی وجود دارد که حتی اگر فرزند شما ساز خود را ترک کند، باز هم می‌تواند بعداً از آن پاداش بهره‌مند شود. اما این همه ماجرا نیست. دانلود موزیک می تواند به شما کمک کند زبان مقصد خود را از راه های دیگری نیز بدست آورید. از بهبود تمرکز گرفته تا ارائه روشی عالی برای بهبود دایره لغات، موسیقی مناسب واقعاً می تواند روش یادگیری شما را بهبود بخشد.


فهرست مطالب

زبان های آهنگی هرگز آسان تر نبوده اند

موسیقی به تمرکز شما کمک می کند

واژگان را از طریق آهنگ یاد بگیرید

مانند یک زبان مادری آواز بخوانید

انگیزه برای گوش من موسیقی است

نتیجه - موسیقی مزایای بسیاری را برای زبان آموزان فراهم می کند

زبان های آهنگی هرگز آسان تر نبوده اند


اولین راهی که موسیقی می تواند به شما در یادگیری کمک کند مربوط به نحوه یادگیری موسیقی است که می تواند به شما کمک کند زبان را سریعتر یاد بگیرید. به نظر می رسد افزایش حس ریتم که با آموزش موسیقی همراه است برای توانایی مغز در پردازش زبان مفید است. در حالی که ظاهراً این برای همه زبان‌ها کار می‌کند، به ویژه هنگام یادگیری زبان‌هایی که از آهنگ‌ها استفاده می‌کنند مفید است.


در حالی که همه زبان‌ها از آهنگ‌ها برای انتقال معنی استفاده می‌کنند، زبان‌های آهنگی این را به سطح بعدی می‌برند و در واقع از زیر و بمی برای تمایز بین کلمات استفاده می‌کنند. بنابراین، از آنجایی که آموزش موسیقی به شما کمک می‌کند نت‌های مختلفی را که می‌نوازید یا گوش می‌دهید تشخیص دهید، منطقی است که در زبان گفتاری نیز گوش بهتری برای آن‌ها ایجاد کنید. در واقع، این اثر به هر دو صورت عمل می کند. به نظر می رسد که گویشوران بومی زبان های تونال، مانند کانتونی، در هنگام پردازش زیر و بم و لحن صدایی بالا دارند.



موسیقی به تمرکز شما کمک می کند


برای هزاران سال، فرهنگ‌های مختلف از موسیقی برای قرار دادن مغز در حالت‌های متناوب استفاده کرده‌اند که یکی از آنها به تمرکز مربوط می‌شود. در حالی که، باز هم، کاملاً مشخص نیست که چگونه موسیقی به شما کمک می کند تمرکز کنید، واضح است که این کار را می کند. ممکن است ارتباطی با دادن چیزی به ناخودآگاه شما برای پردازش داشته باشد در حالی که شما آگاهانه خود را وقف یادگیری می کنید. هر چه که باشد، آزمایش‌کنندگان در استنفورد تأیید کردند که موسیقی به مغز شما کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری توجه کند.


با این حال، هنگام مطالعه باید کاملاً مراقب باشید که چه نوع موسیقی را به عنوان پیش زمینه خود انتخاب می کنید. باید چیزی خوشایند باشد تا شما را آزار ندهد و در عین حال آنقدر ملایم باشد که شما را روی یادگیری متمرکز نگه دارد. اگر در انتخاب به کمک بیشتری نیاز دارید، این پست وبلاگ را بررسی کنید.



واژگان را از طریق آهنگ یاد بگیرید


یکی دیگر از راه‌هایی که موسیقی به شما کمک می‌کند تسلط شما را بهبود بخشد، آسان‌تر کردن یادگیری لغات جدید است. گوش دادن به موسیقی به زبان مقصد به شما کمک می‌کند تا کلمات جدید را خیلی سریع‌تر از فهرست‌های کلمات انتخاب کنید، زیرا موسیقی به سادگی راهی در ذهن شما دارد.


شما می توانید از این افکت به روش های مختلفی به نفع خود استفاده کنید. برای مثال، اگر در حفظ واژگان جدید مشکل دارید، باید سعی کنید آن را روی ریتم تنظیم کنید. همانطور که محققان دانشگاه ادینبورگ نشان دادند، این حتی فهرست کلمات را به آهنگ ها تبدیل می کند و یادگیری آن را بسیار آسان تر می کند. راه دیگر یادگیری واژگان جدید به طور مستقیم از آهنگ ها است. اگر آهنگ مورد علاقه خود را به زبان مقصد خود دارید، جستجوی متن ترانه می تواند تمرین بسیار خوبی باشد زیرا آهنگ قبلاً به خاطر سپردن آنها را آسان کرده است.



مانند یک زبان مادری آواز بخوانید


یکی دیگر از دلایل عالی برای اختصاص وقت خود به یادگیری موسیقی در زبان مقصد، بهبود تلفظ شما است. همه خوانندگان (به ویژه خوانندگان کلاسیک) برای کمک به دیکشنری خود در حین اجرا، آموزش های گسترده ای را پشت سر می گذارند. شما می توانید با تماشای دقیق خوانندگان مورد علاقه خود و سپس تلاش برای تقلید کاری که انجام می دهند، هنگام یادگیری زبان مقصد خود از این تلفظ بیش از حد به نفع خود استفاده کنید.


یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد موسیقی این است که برای تکرار گریه می کند. هنگامی که چند آهنگ را به زبان مقصد خود یاد گرفتید، به سادگی می توانید به سادگی آنها را بارها و بارها ادامه دهید و هم اشعار و هم صداهای صحیح را در حافظه نگه دارید. این تکرار بی وقفه برای لهجه شما معجزه می کند بدون اینکه حتی لازم باشد به آن فکر کنید.



انگیزه برای گوش من موسیقی است


همچنین می توانید هنگام یادگیری زبان مقصد خود از موسیقی به عنوان منبع انگیزه استفاده کنید. به هر حال، چیزهای کمی به اندازه آهنگ مناسب در زمان مناسب الهام بخش هستند. یافتن چیزی که در زبان مقصد به آن علاقه دارید، کلید حفظ انگیزه خود است، بنابراین مدتی را به یادگیری در مورد هنرمندانی که به زبانی که می خواهید یاد بگیرید، اختصاص دهید. برخی (یا بسیاری از آنها) را پیدا کنید که از موسیقی آنها لذت می برید. قدردانی از هنر آنها انگیزه زیادی برای شما ایجاد می کند تا مهارت های زبانی خود را بهبود بخشید.


نتیجه - موسیقی مزایای بسیاری را برای زبان آموزان فراهم می کند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.