شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

پرده های توری مغناطیسی چیست و مهم ترین ویژگی های آن!

پرده توری مغناطیسی درپلاست یا به نوعی درب مغناطیسی امروز می خواهد در اطراف آن باشد. مثل هر سال ، بهار راه رسیده و تازه آن ، مثل همیشه ، انسان ها شما را جذب می کنند. امروز روزی است که درب بالکن باز شده و بلافاصله وارد آن می شود ، هوای تازه و بوی باران به آن وارد می شودمشامم در حال انجام؟ "این نزدیک در بود ، بالکن ، چیزی عاقلانه است که ظاهر نشود و من تصمیم گرفتم درب را باز ، به اشتراک بگذارم و از هوای تازه استفاده کنم ... اما ، مانند هر سال ، با وقفه های مختلف حشرات مواجه شد ... حالا راه حل چیست؟

 

در تاریخ بشریت همیشه سعی شده است که با نوآوری ، زندگی جدید و بشریت بخشیده شود و برداشته شود. این در تمام تاریخ بشر وجود دارد و در همه زمینه ها به طور کلی شاهد پایه هر نوآوری بوده ایم ، یک اختراع می تواند باشد. تمام اختراعات تاریخ بشریت ، از ادغام این دو عنصر بوده است. هیچ کس حتی فکر نمی کرد این نیز نیست که با ترکیب دو عنصر در و پرده ، نوآوری جدیدی را در تاریخ بشر شاهد بوده ایم.

 

 در این روزها پرده های جدیدی به عنوان پرده های توری مغناطیسی ایجاد شده اند و برای رفع این مشکل نیاز و حتی مشکلات مختلفی دارند. به عنوان مثال ، من شخصاً یک پرده توری ، مغناطیسی و غیره هوای بهاری تازه ای را که استفاده می کنم خریداری می کنم و همچنین از حشرات شرور در امان ، I. پرده توری مغناطیسی انواع مختلفی دارد که بر اساس مکان و فصل ، عملکرد متفاوت هستند. توری یا پرده توری ، توری ، مناسب برای بهار و تابستان ، و پرده پلاستیک مغناطیسی یا درب پلاستیکی متناسب با بهار و پاییز می تواند باشد. نوعی پرده پرده مغناطیسی دیگر صنعتی است که با معرفی نمودارهای مغناطیسی پرده توری ، ادامه می دهد.

 

 توری درب مغناطیسی یا توری-مغناطیسی؟

به طور کلی ، پرده ، توری ، مغناطیسی و غیره می توان گفت توری درب مغناطیسی است. ابزار مغناطیسی پرده ها دارای آهن ربا یا به نوعی آهن ربا هستند. در پرده توری ، مغناطیسی ، و در دو طرف آن ، برای گشت و گذار در یک خانه جداگانه. لبه های هر یک از این تور، از جمله آهن ربا، که با استفاده از آن است. تور دو طرف به یکدیگر متصل هستند. عملکرد پرده مغناطیسی به این صورت است که اگر پرده توری هستید از اتصالات عرضی استفاده می کنید. پرده هایی مانند درب باز می شود ، و سپس به طور خودکار ، با استفاده از آهنربا موجود ، دوباره متصل می شوند.

 

 با استفاده از این توری مغناطیسی  و توری حشرات نوآورانه ، دیگر نیازی به استفاده از دستان خود برای باز یا بستن آن نخواهیم بود ، زیرا همه کارها به تنهایی انجام می شود. از جمله اینکه آهنرباهای مرکزی بلافاصله بسته می شوند و از دسترسی حشرات آزار دهنده جلوگیری می کنند.

 

 در گذشته ، برای فصول بهار و تابستان ، مردم تورهای خریداری شده را به در و پنجره دنیای متصل شما می گشتند. حتی گاهی اوقات اقدام به خرید درب توری به ... اما اکنون با ایجاد پرده توری مغناطیسی نیازی به این ویژگی ها نیست. پرده مغناطیسی با استفاده از خاصیت توری و غیره در مقابل ورود هر حشره ای به محیط در ذهن ، ایجاد می شود. از پرده توری مغناطیسی برای تابستان ، و در فضایی مانند بالکن و درب ورودی استفاده می شود.

 

پرده توری و آدم ربایی آهن یا مغناطیسی درپلاست چه ویژگی هایی وجود دارد؟

در بخش قبلی ، بدانید که چه چیزی مغناطیسی است و عملکرد آن برای آن چیست. همچنین می دانید که این نوع پرده ها از ورود حشرات ، کوچک برای جلوگیری از ... اما آیا فقط یک پرده توری ، مغناطیسی ، همان است که می تواند باشد؟ جدا از آن پرده مغناطیسی خاصیت آهن ربا استفاده می شود. چندین ویژگی دیگر نیز گنجانده شده است. به طور کلی ، هر نوع درب یا پرده امسال دارای ویژگی های کمی است. این مورد در مورد پرده مغناطیسی نیز اعمال می شود. ویژگی های بیشتر نمودار مغناطیسی پرده توری.

توری مغناطیسی مغناطیسی مورد بحث دارای یک شبکه ریز ظریف است ، تا از اثر پوششی جلوگیری کند و از فیلتر کردن نور در داخل خانه جلوگیری کند. تور نازک است ، اما بسیار مقاوم است و برای محافظت از ما در برابر هر نوع حشره طراحی شده است.