شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

آسانترین روش خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی خصوصا در کشورمان ایران به شمار می آید. هر کسی با هر سن و سال و هر جنسیتی می تواند یک پیج اینستاگرامی بسازد و برای خود فالوور جمع کند. همچنین حساب های کاربری می توانند هم به وصرت معمولی و هم بیزینسی و کسب و کاری باشند. حساب های کاربری معمولی که عموما به این پلتفرم به چشم یک تفریح و سرگرمی نگاه میکنند. اما برای حساب های بیزینسی این موضوع کاملا جدی است. شما میتوانید پنل اینستاگرام مای ممبر را مشاهده کنید برای شروع پرقدرت یک کسب و کار به تعداد زیادی فالوور نیاز است که می توانیم با خرید فالوور اینستاگرام چنین چیزی را در اختیار داشته باشیم. هرچند راهکارهای ارگانیک برای افزایش تعداد فالوورها وجود دارد اما مشکلی که هست این است که این روش ها بسیار زمانبر هستند و در بیزینس هیچ چیزی مانند زمان ارزش و اهمیت ندارد. در این نوشتار قصد داریم در مورد خرید فالوور اینستاگرام و مزیت های آن به صحبت بپردازیم و ببینیم چرا این کار تا این اندازه مهم است؟ با ما همراه باشید.

اهمیت خرید فالوور اینستاگرام در چیست؟

نخستین سوال پرتکرار کاربران هنگام خرید فالوور اینستاگرام این است که این کار چه اهمیتی دارد و چرا باید برای ان اقدام کنیم؟ نخست این که فالوورها در اینستاگرام مانند مشتریان و بازدیدکنندگان در فروشگاه ها و مغازه های حضوری هستند. طبیعی است که هر چقدر تعداد مشتریان یک فروشگاه بیتر باشد شانس خرید آنها از آن فروشگاه هم بیشتر می شود. لذا هرقدر تعداد فالوورهای یک پیج کسب و کاری و فروش بیشتر باشد یعنی خریداران بالقوه آن بیشتر هستند. مورد بعدی ارزش و اعتبار پیج است. هر کسی که وارد پیج و پروفایل شما می شود اولین کاری که انجام می دهد این است که نگاهی به تعداد فالوور هایتان می اندازد. اگر این عدد معقول و قابل قبول باشد انگاه برای چک کردن پست ها و بررسی آنها اقدام خواهد کرد. پس از نظر کاربران اعتبار یک پیج به تعداد فالوورهای آن است. لذا شما می توانید با خرید فالوور اینستاگرام این اعتبار زا برای پیجتان به ارمغان آورید. موضوع بعدی هم این است که اگر بخواهید به روش ارگانیک برای پیجتان فالوور بدست آورید آنگاه پروسه بالا آمدن پیجتان مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید. در خوشبینانه ترین حالت ممکن می توانیم 3 تا 6 ماه را به عنوان تایمی در نظر بگیریم که لازم است تا یک پیج فعالیت داشته و بتواند فالوورهای ارگانیک جذب کند. 3 تا 6 ماه زمان آن هم حداقل برای یک پیج کاری فاجعه است. چرا که این یعنی خواب سرمایه برای 6 ماه، این یعنی از دست دادن درآمدها در این 6 ماه، این یعنی عقب افتادن از رقبا در 6 ماه! پس اگر هیچ یک از اینها را نمی خواهید می بایست حتما برای خرید فالوور اینستاگرام اقدام کنید.

مزیت های خرید فالور برای پیج اینستاگرام

برای هر کاری سنجیدن مزیت ها و معایب بسیار مهم بوده و می تواند به ما کمک کند که تصمیم درستی مبنی بر انجام و یا عدم انجام آن کار بگیریم. لذا در این بخش می خواهیم مزیت های خرید فالوور را برای شما مورد بررسی قرار داده و شرح دهیم تا ببینیم آیا این کار ارزش انجام دادن را دارد یا خیر؟ مزیت های این کار به شرح زیر هستند:

1. اعتماد کاربران بهتر و راحت تر جلب می شود

در فروش های اینترنتی یکی از مهمترین مواردی که می تواند سبب بیشتر شدن تعداد مشتری و خریداران و افزایش درآمدها شود جلب اعتماد کاربران است. اگر کاربر به شما اطمینان داشته باشد آنگاه خریدهای خود را از شما می کند و به این صورت است که به یک خریدار وفادار تبدیل می شود. یکی از راههای جلب اعتماد کاربران را می توان در اختیار داشتن تعداد زیادی فالوور به شمار آورد. این کار به این صورت است که وقتی فردی می بیند پیج ایکس مثلا 500k فالوور دارد به این نتیجه می رسد که حتما این پج خوب و قابل اعتماد است که این تعداد از افراد آن را فالو کرده و به آن اعتماد دارند. پس او هم تصمیم می گیرد پیج مورد نظر را فالو کند تا هم از قافله عقب نماند و هم بتواند خریدها خوبی داشته باشد.

2. اثربخشی تبلیغات بیشتر می شود

 اگر می خواهید برای پیجتان تبلیغات انجام دهید اولین کاری که می کنید این باشد که تعداد فالوورهای ان را افزایش دهید. هنگامی که افراد با دید تبلیغ به پیج شما می آیند ابتدا به تعداد فالوور هایتان نگاه می کنند. اگر این عدد معقول به نظر بیاید آنگاه به سراغ محتوای آن می روند و تصمیم خود را برای فالو کردن/نکردن می گیرند. پس اگر برای خرید فالوور اینستاگرام اقدام کنید می توانید تعداد فالوور بیشتری برای پیجتان جذب کنید.

3. بهتر دیده شدن

 مزیت دیگری که برای خرید فالوور اینستاگرام مطرح می شود بهتر و بیشتر دیده شدن محتوای پیجتان است. وقتی شما فالوورهای زیادی دارید انگاه لایک و کامنت بیشتری هم دریافت می کنید. این موضوع سبب رفتن پیجتان به اکسپلور و دیده شدن محتوای آن به وسیله کاربرانی است که فالوور شما نیستند. اگر محتوای پست هایتان جذاب باشند این فرد برا فالو کردن متقاعد می شود و به این شکل شما می توانید فالوورهای ارگانیک در اختیار داشته باشید.

چطور می توانیم به خرید فالوور اینستاگرام بپردازیم؟

حال به بخش مهم ماجرا یعنی نحوه خرید فالوور اینستاگرام میرسیم. برای این کار مرجع ها و سایت هایی وجود دارند که به کمک آنها می توانید این خدمات را دریافت کنید. علاوه بر خرید فالوور شما می توانید به خرید لایک، کامنت، ویو، منشن و ... نیز بپردازید و به راحتی پیجتان را ارتقا دهید. هنگام انتخاب مرجع برای خرید فالوور اینستاگرام می بایست حتما به معتبر بودن آن خدمات دهنده دقت ویژه ای داشته باشید. همچنین بررسی کنید که آیا این مرجع خدمات دهنده پشتیبانی مناسبی از خدمات ارائه شده به عمل می آورد یا خیر؟ علاوه بر این سعی کنید مرجع های شناخته شده که قبلا دوستان، اطرافیان و ... از خدمات آنها استفاده کرده اند را برای دریافت خدمات انتخاب کنید تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در اختیار داشته باشید.