شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

بهترین ابزار ساختمانی

برترین برندهای ابزارآلات

هدف از معرفی برترین برندهای ابزارآلات، راهنمایی و کمک به عزیزانی می باشد که به دنبال خرید ابزارآلاتی هستند که علاوه بر کیفیت، خدمات پس از فروش گستره ای نیز در ایران داشته باشند، تا در صورتی که ابزار خریداری شده به هر نحوی دچار عیب و ایراد شد، بتوانند با مراجعه به نزدیک ترین نمایندگی، از خدمات پس از فروش محصول خریداری شده، استفاده و مبادرت به رفع مشکل نمایند.

https://viajerosdelorinoco.com/team/ramsay/#comment-101562


http://blogyara.frewwebs.com/2431415/buy-youtube-subscribers


http://moeinyara.theideasblog.com/2381758/creating-a-great-content-for-your-youtube-business-page


http://moeinyara.canariblogs.com/how-to-get-free-youtube-subscribers-the-real-way-13737370


http://moeinyaraaaaaaaaa.frewwebs.com/2432749/the-best-benefits-of-buy-youtube-subscribers-from-adsmember


http://mooeeiinnyaera.blogdigy.com/why-you-shouldn-t-buy-youtube-subscribers-12194769

http://blogyara.blogsuperapp.com/

http://forum.persianadmins.ir/

http://fun.volleyball-forum.ir/Post/2/Page/45


"https://community.azaronline.com/topic/172/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%88%D9%82%D9%88%D8%B9-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C


https://community.azaronline.com/topic/68/%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D8%B9%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84"





https://lanzarotesuperyacht.com/new-venue-announced-for-2020-44cup-season/#comment-211


http://naturalsalmoncollagenreview.com/wp-comments-post.php





http://article-s.co.uk/index.php/2020/04/15/hello-world/#comment-5121




https://www.astriddolivo.nl/uncategorized/hoe-werk-ik/#comment-1037094


https://muenz-sport.de/wer-wird-kreativstes-team/#comment-179390




http://blogyara.frewwebs.com/2431415/buy-youtube-subscribers


http://mooeeiinnyaera.blogdigy.com/why-you-shouldn-t-buy-youtube-subscribers-12194769



http://mooeeiinnyaera.blogdigy.com/why-you-shouldn-t-buy-youtube-subscribers-12194769

http://moeinyara.theideasblog.com/2381758/creating-a-great-content-for-your-youtube-business-page



http://moeinyara.canariblogs.com/how-to-get-free-youtube-subscribers-the-real-way-13737370




در این مقاله ابتدا شما را با معروف ترین و محبوب ترین تولید کنندگان ابزارآلات جهان آشنا خواهیم ساخت و در ادامه لیستی از برندهایی که قیمت و خدمات فروش گسترده ای در ایران دارند، ارائه خواهیم کرد، تا بدین وسیله بتوانید، بهترین ابزارآلات را خریداری نمایید.


برترین برند های ابزار آلات

معروف ترین برندهای ابزارآلات جهان

در اینجا قصد داریم تا برندهای مطرح دنیا در زمینه ابزارآلات را برایتان معرفی نماییم. این کمپانی ها توانسته اند، با ساخت محصولات با کیفیت، گارانتی، خدمات پس از فروش گسترده و برند سازی موفق، از برترین های ابزار آلات شوند. در زیر برخی از این برندها معرفی شده است:


بوش: یک شرکت آلمانی می باشد که معروف به بزرگترین تامین کننده ابزارآلات خودکار در جهان است. در ایران محصولات بوش را با لوازم خانگی و ابزار آلات می شناسند اما در واقع این کمپانی، تولیدکننده ابزار خودکار، ابزار صنعتی، ابزار ساختمانی، مشاوره در توسعه شهری و … می باشد که همه به صورت هولدینگ مدیریت می شوند.

آاگ: یک برند آلمانی است. این کمپانی یکی از پرسابقه ترین کمپانی های های تولید ابزارآلات در جهان و پیشگام در تولید ابزارآلات می باشد که به نوآوری در طراحی مشهور است. از ویژگی هایی که این شرکت را برجسته نموده است، تغییر روش های سنتی تولید و طراحی ابزار آلات با استفاده از تکنولوژی و هنر است.

متابو: از معروف ترین و معتبرترین شرکت های تولید ابزارآلات برقی در جهان به شمار می رود که  حدود ۴۰ سال است که وارد بازار ایران شده است و  ۲۵ شعبه مدیریت منطقه ای در کشورهایی مانند استرالیا، ایالات متحده و چین دارد، که اداره آنها به عهده مدیران متابو

می باشد. لازم به ذکر است که کارخانه اصلی این شرکت در شهر نورتینگن آلمان می باشد.

ماکیتا: مرکز این شرکت در شهر آنجو از کشور ژاپن می باشد و کارخانه جاتی در کشورهای برزیل، کانادا، چین، ژاپن، مکزیک، رومانی، انگلیس، آلمان و ایالات متحده دارد و یکی از پر فروش ترین شرکت های ابزار شناخته شده است.

دیوالت: یک برند آمریکایی و زیرمجموعه شرکت مادر بلک اند دکر می باشد. این برند بین المللی و شناخته شده ابزار آلات نجاری و دستی و صنعتی برای امور ساختمانی و تاسیسات و کارگاه های نجاری تولید می کند. این کمپانی ۷ کارخانه در شهرهای مختلف آمریکا تاسیس نموده که محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه می نمایند.

لیزرلاینر: از شناخته شده ترین برندهای آلمانی است و در زمینه تولید ابزارآلات دقیق فعالیت دارد. این شرکت در بیش از ۳۰ کشور جهان واحد تجاری مستقل داشته و شرکت لیزر لاینر، عهده دار مدیریت زنجیره تامین فروشندگان، می باشد.

کارچر: از شناخته شده ترین برندهای  آلمانی بوده که در زمینه تولید تجهیزارت نظافتی فعالیت دارد. این کمپانی ۲۱ کارخانه در ۱۸ کشور با توان تولیدی ۳۰۰۰ نوع محصول را دارد و به همین دلیل  می توان گفت جزء بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های نظافتی، در جهان است.

آنووی: یک برند ایتالیایی است که در زمینه تولید پمپ، جارو برقی صنعتی و کارواش فعالیت دارد. این شرکت یکی دیگر از شناخته شده ترین شرکت های جهان می باشد.

کنیپکس: یک برند آلمانی و برتر اروپایی است که تولید کننده ابزارهای دستی برای کاربران حرفه ای می باشد که به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده اند.

اروین: تولید کننده ابزار دستی حرفه ای و لوازم جانبی ابزار برقی و شارژی می باشد. یک شرکت بین المللی اروین اروپایی و آسیایی است که در ابتدا فعالیت خود را در ایالات متحده آغاز کرده است.

معروف ترین برندهای ابزارآلات جهان

نکته ای که باید به آن توجه نمایید وضعیت در حال حاضر بازار ایران می باشد. این برندها اگر چه برترین برند های ابزار آلات می باشند و محصولات با کیفیت عرضه می نمایند اما با توجه به وضعیت کنونی کشورمان خدمات پس از فروش مناسبی در ایران ندارند. به همین خاطر در صورتی که دستگاه خریداری شده دچار عیب و ایراد گردد، می بایست هزینه هنگفتی بابت تعمیر آن بپردازید و در برخی موارد، باید هزینه ای بیشتر از قیمت خریداری شده محصول بپردازید.


لذا امروزه و در شرایط کنونی، مشتریان به دنبال خرید محصولاتی هستند که خدمات فروش گسترده ای داشته و قطعات آن در ایران یافت شود.


برندهای مطرح ابزار در ایران 

دی سی ای: به دلیل خدمات گسترده ای که ارائه می نماید، توانسته است جایگاه خوبی در بازار ایران کسب کند.

توسن: ابزار های برقی در کشور چین و ابزارهای دستی این شرکت در کشور تایوان تولید می شود. که این ابزارالات  کیفیت، قیمت و خدمات مناسبی دارند.

آروا: شرکتی با سابقه ۳۰ ساله در تولید و مونتاژ ابزار آلات و با دارا بودن ۱۵۰ نمایندگی در کلیه استان ها، جایگاه مناسبی در بازار ایران دارد.

اریکسون: محصولات تولید شده توسط این شرکت کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گسترده ای دارند.

هیوندای: از شناخته شده ترین شرکت های ابزار آلات می باشد که در ساخت محصولات از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده

می نماید. خدمات پس از فروش با ۱۲۰ عاملیت مجاز در ۳۱ استان کشور دارد.

رونیکس: در کشورهای آلمان، چین و تایوان و ۱۱ کشور دیگر تولید کننده دارد و تمامی محصولات مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته می شوند و نظارت فنی دقیق در تمامی مراحل تولید انجام می گیرد.

هانیتون: یک برند تایوانی مطرح در تولید انواع سری های بکس و ابزارآلات دستی است. ثبت اختراع جهانی در کشورهای آمریکا، اتحادیه اروپا، آلمان، ژاپن، هند و چین  را دارد. دارای ۱۰ سال ضمانت تعویض می باشد.

هنس: از ابزارهای دستی پر طرفدار در ایران می باشد که ساخت تایوان بوده و قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی دارد.

برندهای مطرح ابزار در ایران بهترین برندهای ابزارآلات ایرانی

در راستای حمایت از کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان ملی قصد داریم تا در این بخش شما را با برندهای ابزار ایرانی آشنا سازیم تا با شناخت بیشتر این شرکت ها و محصولات تولیدی آنها، حامی آنها باشید.

لازم است بدانید که روند تولید ابزارآلات در ایران، به چند روش صورت می گیرد. یک دسته از این شرکت ها از صفر تا صد محصول را در ایران تولید می کنند اما دسته دوم قطعات محصول را از خارج کشور تامین کرده و در داخل ایران، مونتاژ می کنند و دسته سوم شرکت هایی هستند که محصولات مورد نظر خود را به صورت سفارشی در چین تولید کرده و در ایران به فروش می رسانند. در ادامه اطلاعات کاملی از این شرکت ها در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.


معرفی تولید کنندگان ابزار در ایران

در این قسمت قصد داریم تا شما را با برندهای ابزارآلات ایرانی آشنا سازیم و زمینه فعالیت هر یک را به تفکیک بیان نماییم.


گام الکتریک 


این شرکت، از بزرگترین صادرکنندگان دستگاه جوش و برش در ایران بوده و دارنده نشان استاندارد ملی در صنعت جوش می باشد. با داشتن آزمایشگاه هایی به منظور تست دستگاه های جوش و برش گام برزگی در ارائه محصولات با کیفیت برداشته است. در واقع این برند، بهترین برند دستگاه جوش ایرانی بوده که تولید کننده دستگاههای جوش اینورتر و خانگی نیز  می باشد.


بیشتر بخوانید:



صبا الکتریک


از شرکت های فعال، در زمینه ساخت ابزار جوش و برش می باشد و به عنوان اولین تولید کننده دستگاه جوش اینورتری در کشور شناخته شده است و گواهی ثبت اختراع در این حوزه را به ثبت رسانده است. تمامی محصولات این شرکت  مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند. این برند نیز دستگاه های جوش با کیفیتی به بازار عرضه می نماید.


 ایران ترانس


یکی دیگر از تولید کنندگان ابزار ایرانی، ایران ترانس است که تولید کننده دستگاه های جوشکاری است و با داشتن چند دهه فعالیت در این زمینه، توانسته است جایگاه خوبی در صنعت جوشکاری داشته باشد. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است.


الکتروجوش 


شرکت الکتروجوش واقع در شهر اصفهان می باشد که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه تولید دستگاه های جوش آغاز نموده است. این شرکت ایرانی در ابتدا دستگاه جوش های تک فاز، فلکه ای و رکتیفا و نقطه جوش تولید می کرده است که با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های جوش اینورتر را روانه بازار نموده که توجه کاربران خانگی را به خود جلب کرده است. این شرکت در سال ١٣٨٨ موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001 : 2008 که نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت می باشد.


ایران پتک


از برندهای ایرانی است که از صفر تا صد محصولات آن در ایران و در شهرک صنعتی اراک تولید می شود. این شرکت، تولید کننده ابزار دستی صنعتی می باشد و محصولات آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است و قیمت آنها از محصولات مشابه خارجی پایین تر می باشد.


جک ایران


اولین تولید کننده جک هیدرولیک در سال ۱۳۶۴ بوده و جک هیدرولیک هایی از ۲ تن تا ۱۰۰ تن را با رعایت استانداردهای بین المللی تولید می کند. این شرکت با شرکت ها و کارخانه جات معتبری مانند  ایران خودرو، سایپا، اسکانیا و بسیاری از شرکت های دیگر همکاری داشته است و آنها را در کارنامه کاری خود ثبت نموده است.


بهترین برند های قفل و دستگیره در ایران

بهریزان


از شرکت های تولید کننده یراق آلات ایرانی می باشد که با سابقه ۴۰ ساله و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید و همچنین انجام آزمایشات مستمر تخصصی مبادرت به تولید قفل و دستگیره و یراق آلات ساختمانی  می نماید.


 قفل رجبی


این برند ایرانی با نام تجاری JRM فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ با تولید قفل کمدی، آغاز نموده است. از بزرگترین شرکت های عرضه کننده داخلی بوده و سهم خوبی از بازار ایران را در اختیار دارد. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت مناسبی نیز در مقایسه با سایر برندها دارد.


قفل گیرا


این شرکت با دارا بودن بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت قفل سازی توانسته است قفل هایی با امنیت بالا تولید نماید که میتواند با نمونه ای خارجی رقابت کند. این شرکت تولید کننده اولین قفل های کتابی و آویز در ایران بوده و قفل های تولیدی این شرکت از مرغوب ترین آلیاژ برنج ساخته شده است.


قفل پارس


این شرکت ایرانی در سال ۱۳۷۰ تاسیس شده است. این شرکت در ابتدا با هدف تولید قفل های آویز و سیلندر راه اندازی شد و پس از گذشت پنج سال توانست تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید. در سال ۱۳۸۹ در راستای گسترش فعالیت های خود محصولات دیگری را تولید نمودند. لولا کابینت، قفل حیاطی برقی و جک پمپی محصولاتی هستند که در این شرکت مونتاژ و بسته بندی شده و به فروش می رسند. محصولات تولیدی این شرکت دارای استانداردهای ISO 9001-2015، نشان ملی استاندارد ایران، گواهی بین المللی CE از EMC ایتالیا می باشند. قفل آویز، قفل سوئیچی، قفل فرمان، قفل درب حیاطی، سیلندر و قفل کتابی از محصولات این شرکت می باشند.


قفل پنج ستاره


این شرکت در اواخر دهه ۷۰  تاسیس گردیده و امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده قفل درب حیاط در ایران به حساب می آید. این شرکت در جهت گسترش فعالیت خود اقدام به تولید انواع قفل های آپارتمانی (کلیدی، سوئیچی، سرویس) و همچنین قفل کمدی و انواع سیلندر نمود. دارای کیفیت Iso -9001 2008 و گواهینامه استاندارد اروپا CE می باشد.


قفل زانیس


قفل زانیس در بهمن  ۱۳۹۲ با تولید قفل کمدی در کمالشهر، کرج و رشت فعالیت خود را آغاز و شروع به ساخت انواع قفل کمد و دراور و قفل آپارتمانی نمود. محصولات که این شرکت تولید و روانه بازار نموده است شامل موارد زیر میباشد:


قفل کمدی نیمه برنجی و تمام برنجی، قفل سوئیچی ۲/۵ ،۳/۵ ،۴/۵، ۵/۲، ۵/۵، ۶/۵، ۷سانتی، قفل کلیدی ۶/۵ سانتی، قفل کمدی فنردار، قفل سرویس ۴/۵، ۵/۲، ۶/۵ سانتی و قفل حیاطی طرح ایزو و همچنین قفل تک پله.


ابزار آلات ارزان قیمت

در این بخش قصد داریم تا شما عزیزان را با شرکت هایی که ابزارآلات ارزان قیمت تولید می کنند، آشنا سازیم. بسیاری از افراد به دنبال خرید ابزار صنعتی با قیمت پایین هستند، به همین دلیل بر آن شدیم تا به معرفی برخی از برندهای ارزان قیمت این حوزه بپردازیم. با ما همراه باشید.


برندهای ابزارآلات دستی ارزان قیمت 

ایران پتک IranPotk

آیرون مکس IRONMAX

تانوس TANOS

فاکس FOX

واستر VASTER

بیشتر بدانید :


بهترین برندهای ابزار دستی

برندهای ابزارآلات برقی ارزان قیمت

ادون EDON

گریت Greatec

باس Boss

آپ اسپریت Upsprit

پی.ام PM

بیشتر بدانید:





بهترین برند های ابزار برقی

برندهای معروف ابزار چینی در ایران

رونیکس Ronix

توسن Tosan

اریکسون Ericson

دی سی ای DCA

کرون Crown

ان ای سی NEC

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.