شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

هشتگ های ممنوع در اینستاگرام چیست و چگونه می توان آنها را پیدا کرد؟

هر هفته ، ما اطلاعات بسیار مفیدی درباره مهمترین مسائل را با پیروان خود به اشتراک می گذاریم. ما مقالات تحقیقاتی مختلفی را درباره هر موضوعی منتشر می کنیم ، از ویژگی های جدید اینستاگرام گرفته تا مهمترین نکات استفاده از رسانه های اجتماعی. این هفته درباره موضوعی صحبت خواهیم کرد که در کشور ما خیلی شناخته شده نیست اما در صورت عدم توجه باعث ایجاد مشکلات جدی می شود و هشتگ هایی (هشتگ) که در اینستاگرام ممنوع یا مسدود شده اند. شما همچنین میتوانید با خرید فالوور اینستاگرام بیزینس خود را بزرگ کنید.


برچسب های ممنوع اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برخی از برچسب ها را مسدود کرده است تا از آنها در پست ها ، فیلم ها استفاده نشود. در مورد چرایی و چگونگی ممنوعیت آن تفاوت هایی وجود دارد.


برخی از برچسب ها ممکن است برای همیشه ممنوع شوند ،


برخی از برچسب ها ممکن است به طور موقت توقیف شوند (بنابراین ممکن است ظاهر شوند یا ناپدید شوند).


اگر از هشتگ های ممنوع اینستاگرام استفاده کنیم چه می کنیم؟

آیا مرتباً از برچسب جلوگیری می کنید ، یا حساب شما بدون دلیل ممنوع ، مسدود یا مسدود شده است؟ پس توجه به این نکات مفید است ، زیرا ممکن است ناخواسته و ناخواسته از هشتگ هایی استفاده کنید که اینستاگرام ممنوع است. شما همچنین میتوانید با خرید کامنت اینستاگرام خود را از مشکلات اقتصادی نجات دهید.


استفاده از هشتگ های ممنوع اینستاگرام می تواند باعث شود حساب کاربری شما کاملاً خاموش شود ، حساب کاربری شما مسدود شود و یا منجر به جریمه شود. همچنین ممکن است با مسدود کردن یا محدودیت دسترسی روبرو شوید. استفاده از هشتگ ممنوع باعث می شود دیگر هشتگ های دیگر کار نکنند. اگر می خواهید از برچسب "جدید" استفاده کنید که قبلا هرگز استفاده نکرده اید ، قبل از استفاده از آن ممنوع بودن آن را بررسی کنید.


در حال حاضر ، بیش از 114000 هشتگ (برچسب) اینستاگرام ممنوع وجود دارد. بنابراین چگونه می توانیم این برچسب های ممنوع را پیدا کنیم؟ شناختن همه آنها از روی قلب برای ما امکان پذیر نیست.




چگونه برچسب های ممنوع اینستاگرام را پیدا کنیم؟

همانطور که گفتیم ، بیش از 114000 هشتگ ممنوع در اینستاگرام وجود دارد. در حال حاضر ، هیچ ابزار "خودکار" برای دریافت لیست کاملی از برچسب های ممنوع اینستاگرام وجود ندارد. از آنجا که صفحه اینستاگرام شما کاملاً منحصر به فرد شماست ، برچسب های ممنوع ممکن است متناسب با شما تغییر کنند. به عبارت دیگر ، برچسب های مورد استفاده همه متفاوت است ، سبک یا موضوع آنها متفاوت است. به همین دلیل ، شما باید بتوانید برچسب هایی را که خودتان استفاده می کنید کنترل کنید.


مثلا:

ممکن است حساب اینستاگرام فروشگاه مبلمان داشته باشید یا مبلمان فروشی داشته باشید. اما در این صورت باید مراقب باشید که هشتگ #desk توسط اینستاگرام ممنوع است.


ممکن است شما یک فروشگاه مد برای زنان انحنا داشته باشید ، اما # انحنا ، # انستیتو ممنوع است.


شما می توانید یک مربی شخصی باشید ، اما # کفش های کوتاه ، # دختران تناسب اندام ، # بچه ها ، # لاغر شدن یا # فشار دادن ممنوع است.


ممکن است شما یک کارآفرین باشید که می خواهد از #Humpday ، #tgif ، #hardworkpaysoff یا # گردش کار استفاده کند. این برچسب ها نیز ممنوع است.


برای تبلیغ صفحه اینستاگرام خود نباید از این برچسب ها استفاده کنید. با استفاده از این برچسب ها ممکن است حساب Instagram شما بسته شود یا حساب شما مسدود یا جریمه شود. قبل از استفاده از هر هشتگ اینستاگرام ، انجام تحقیق کاملاً ضروری است.


چگونه هشتگ های اینستاگرام را تشخیص دهیم؟

برای یافتن برچسب های ممنوع اینستاگرام ، ابتدا به صفحه کشف بروید. بنابراین فقط روی علامت ذره بین کلیک کنید


هشتگ (برچسب) را در نوار جستجو تایپ کنید.

اگر هشتگ (برچسب) در نتایج جستجو ظاهر نشود ، ممنوع است.

هشتگ ممکن است به طور موقت یا نامحدود ممنوع باشد. این بدان معنی است که می تواند یک روز مسدود شود و یک روز دیگر بازگردد.

اگر هشتگ در نتیجه جستجو ظاهر شد ، روی آن ضربه بزنید.

باید مطمئن شوید که منعی ندارد. گاهی اوقات برچسب های نشان داده شده در نتایج جستجو می توانند به یک صفحه خراب پیوند دهند.

لیست هشتگ های Instagram 2020 ممنوع

اول از همه ، همانطور که در بالا ذکر کردیم ، لیست برچسب های غیرفعال لیستی است که می تواند در هر زمان تغییر کند. برچسبی که امروز ممنوع یا ممنوع است ، ممکن است فردا مجدداً قابل استفاده شود. برای این منظور ، باید به طور مرتب برچسب های خود را همانطور که در بالا گفته شد بررسی کنید. با این حال ، اگر از شما بپرسید چه برچسب هایی توسط Instagram در سال 2019 مسدود شده است ، ما می توانیم لیستی مانند این ایجاد کنیم:


# زندگی بزرگسالان

#تنها

#آسیا

#جذاب

# روز

# وبلاگ نویس زیبایی

# مغز

#عزیزم

# بدنساز

# بوهو

# کتاب

# بیونس

# لباس

# انحنا

#دخترای خوش هیکل

#میز کار

#مستقیم

#dm

#تاریخ

#دوستیابی

علاوه بر این ، به راحتی می توانید حساب اینستاگرام خود را فعالتر کنید. می توانید بسته های دقیق را در اینجا بررسی کنید.


امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.


منبع:

https://virgool.io/@m_84886479/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-2021-bjihqkqum2sk

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.