شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

آموزش ترفند های شبکه های اجتماعی

Summertime: بهترین عطرهای زنانه و مردانه ساحلی

هیچ چیز تابستان را مانند آخر هفته های طولانی ، آفتاب و موج سواریلذت بخش نمیکند. بعد از همه آنچه که ما پشت سر گذاشته ایم ، حالت عادی جدید بیشتر به حالت عادی قدیمی به نظر می رسد و این به معنای سفر به ساحل است - محلی و دوردست. نمی توانید به آنجا برسید؟ عطرها را از سایت mehrparfum.com امتحان کنید


برای عطر و بوی ساحلی با منظره ، کریستین دیور دون را عطر و بوی کلاسیک و در عین حال سکسی تابستانی برای او تجاوز کنید که از گل رز ، ریحان ، چوب درخت سرو و مشک لذت می برد. ایده آل برای یک قرار ملاقات شبانه. حتی اگر در حیاط خانه شما باشد.


اگرچه ممکن است خواب تعطیلات خود را در یک جزیره عجیب و غریب ببینیم ، اما نزدیکترین آفتاب و گشت و گذار در تاهیتی ، چراغهای فلورسنت در دفتر خانه و چاپ گوگین است که روی میز ما قرار گرفته است. برای به دست آوردن ذات اقیانوس آرام جنوبی ، ما از لذت بخشیدن به زیستگاه شهر خود با Calgon Take Me Away Tahtitian Orchids با نت های وانیل ، مشک و ارکیده لذت می بریم. همه نیویورکی ها هر آخر هفته تابستان به کجا فرار می کنند؟ آنها ماشین را بسته بندی می کنند ، از کرم های ضد آفتاب انبار می شوند و با ساحل زیبا و شن و غروب خورشید به ساحل جونز می روند. Bond No 9. ساحل جونز با یادداشت های گل سبک خود با نشانه هایی از تفاوت های ظریف آبزی ، با اشاره به لوسیون ضد آفتاب سبک و سرزنده است. Comptoir Sud Pacifique Aloha Tiare خلوص نفسانی یک نقاشی Gaugin را با تیارای بوی مونوی (گاردنیای معطر) و نارگیل ، و همچنین نت هایی از یلانگ-یلانگ خامه ای ، مشک پوست و وانیل شیرین تداعی می کند.


از نظر او ، گوچی هوم اسپرت با دارا بودن جین و مقوی منحصر به فرد ارس ، سرو و آهک عطر مهمانی مناسبی برای روزهای شلوغ و شب های آرام است. برای تفریح ​​در خورشید ، فقط یک سنت دلباخته است که به St Barts می رسد ، جایی که افراد مشهور بیانسه و جان بن جووی سفرهای جداگانه ای را در جزیره تجربه می کنند. بر روی Tommy Bahama Set Sail St Barts Cologne برای او اسپری کنید و آن را با یادداشت های گاو آبی (که در تکیلا استفاده می شود) ، نخل ، گواوا و اسپری دریا برای او اسپری کنید و در تمام روز سکسی خود را بدست آورید. Escada Island Kiss عطری است برای او با میوه های شور ، گل ماهی و پرتقال تازه که مانند بیکینی مورد علاقه شما روی پوست می لغزد.


ادو غنی و معروف style به سبک ساحل غربی. گوئن استفانی روزهای تابستان را در خانه ساحلی خود در مالیبو می گذراند ، با پوشیدن کلاه آفتابی مد روز ، عینک آفتابی بزرگ و ترکیبی التقاطی از زرق و برق قدیمی هالیوود و مد بد بو را از خود به نمایش می گذارد. مربی صدای و خواننده ترانه سرا و نامزد عطر و بوی امضای طراح لباس Blake Shelton L Lamb ، تازه سفید و گلهای گلدار ، حاوی نت های فریزیا ، فرانگیپانی و سنبل های آب دار برگ مانند بازی دقیق و پیچیده گوئن است. دختر کالیفرنیایی و قاضی American Idol ، Katy Perry’s Purr ، با یادداشت های میوه ای بی دغدغه هلو ، سیب و نوعی نارگیل ، برای زمان تابستان خوشبو است و در یک روز گرم تابستان به اندازه یک شکر سرد یخ تازه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.